technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

Avatar: The Last Airbender ( Book 3 : Fire ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| سریال به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد. |

 

Avatar Book 3 دانلود دوبله فارسی فصل سوم سریال آواتار: آخرین باد افزار Avatar : The Last Airbender
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۱ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
دوبله فارسی (پرشین تون)
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .
  • arman nastaeen

عد از 7 ماه سکوت نوکیا به دنیای محصولات موبایلی بازگشت، امروز همانطور که اطلاع داده بودیم نوکیا قصد معرفی محصولات جدید خود را داشت و این امر نیز ممکن شد.

 

نوکیا امروز یک تبلت را معرفی کرد که شباهت بسیار زیادی به آی پد مینی دارد. مشخصات و عکس های این تبلت را که نام N1 را دارد در ادامه مشاهده کنید.

  • arman nastaeen

MANSORY Aston Martin Vantage V8


اتومبیلی است بسیار زیبا , شیک , با اصالت , قدرتمند , سریع و بی نظیر . کمپانی بزرگ آستون مارتین به دقت - زیبایی و قدرت در تمام دنیا مشهور است , اما تمامی این ادعا ها نزد آقای منصوری صفر است . وی دوباره این اتومبیل را ساخته است .

اغلب شنیده می شود که آستون مارتین ( وی 8 ) ونتیج نامیده می شود . ---» کوچک ولی زیبا اما چنین اتومبیلی بسیار فراتر از زیبا می باشد . در تحقیقی که از تعدادی از افراد صاحب نظر در مورد اتومبیل های دوباره سازی شده ( به وسیله ی شرکت های اسپرتر یا تیونینگر ) انجام دادم فهمیدم بر خلاف حقیقت برخی از افراد به همان صورت و باور قدیمی هنوز هم کمپانی اصل را قبول داشته و می گویند اگه این مورد خوب بود خود کمپانی انجام می داد . در صورتی که چنین نیست . زیرا کمپانی به مسائل بسیار زیادی همچون قیمت , بازار فروش , شهرت و سرعت ارائه نیز می اندیشد و ممکن است به دلیل اندیشیدن به چنین مراتبی از بعضی مسائل ناکام گردد . 

اعمالی که بر روی این اتومبیل به بازار ارائه می گردد عبارت است از :

جلو پنجره ی جدید , رینگ و ترمز جدید با مارک و نام منصوری....

بقیه ی مقاله را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید . . .

  • arman nastaeen

فورد موستانگ باس 302 2012 !!!

فورد موستانگ یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودروهای کمپانی فورد است که تولید آن از سال 1968 آغاز شده است مدل باس 302 در واقع دارای موتوری با همان عملکرد موستانگ معمولی است اما تفاومتهای اساسی در ظاهر این دو است که  مدل باس 302 دارای ظاهری جذاب تر و خشن تر است .


موتور : 8 سیلندر , 4951 سی سی , قدرت 440 اسب بخار
حداکثر سرعت : 280 کیلومتر در ساعت

گشتاور : 7500 دور در دقیقه , گیربکس 6 دنده دستی
درادامه مطلب میتوانیدعکس های بیشتری رو ببینین.....
  • arman nastaeen

Bugatti 16C Galibier

۳۰
آبان

شرکت فولکس واگن بعنوان مالک بوگاتی تصمیم گرفته تا خودرو افسانه ای بوگاتی گالیبیر Bugatti 16C Galibier را در سال 2013 روانه بازارها نماید. این سوپر اتومبیل که اولین بار در نمایشگاه 2010 ژنو به نمایش درآمد اکنون چراغ سبز تولید را از کارخانه مادر دریافت کرده است. بوگاتی گالیبیر، که از آن به عنوان هیولایی برای جاده ها نام برده شده با موتور 16 سیلندر 8 لیتری و با دارا بودن سوپرشارژر دو مرحله ای 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند که برای کندن هر نوع آسفالتی کفایت می کند.

این خودرو لوکس بر خلاف ویریون Veyron 16.4 دارای چهار درب بوده و فضای کافی و راحتی برای سرنشینان فراهم می کند. نورپردازی با چراغهای LED و همچنین 8 عدد خروجی اگزوز در انتهای خودرو، شگفت انگیز است. ترکیب چرم بسیار لوکس و چوب با طراحی کلاسیک و رنگهای گرم ما را به گذشته می برد. نوستالژی بوگاتی با تکنولوژی نمایشگرهای لمسی در هم می آمیزد. آیا باید از نشستن در این خودرو لذت برد یا از فشردن پدال گاز آن؟ این فرصت فراهم شده تا علاوه بر راننده، سرنشینان بیشتری از قدرت یک سوپر اتومبیل که مرز 400 کیلومتر بر ساعت را نیز درمی نوردد را تجربه کنند. مالک این خودرو باید دارای حساب بانکی پر ملاتی باشد زیرا قیمت آن حدود 1.4 میلیون دلار معادل 1.5 میلیارد تومان اعلام شده است.


  • arman nastaeen

شورلت کوروت ZR1 خود را با یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر روانه بازار کرده که 638 اسب بخار قدرت را مدیون سوپرچارژ بودنش است. جعبه دنده 6 سرعته دستی نقش شریان های خروجی قلب تپنده ی این خودرو را بازی می کند و قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند. این خودرو از آلومینیوم ساخته شده و البته برای کاهش بیشتر ورن در سقف و کاپوت و سه قسمت دیگر از این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است. این خودرو در 3.3 ثانیه سرعت خود را از حال سکون به صد کیلومتر بر ساعت می رساند و حداکثر سرعت آن 330 کیلومتر بر ساعت اندازه گیری شده است.

  • arman nastaeen

کم کم گوشی هایی که شامل بروزرسانی اندروید 5 یا لالی پاپ هستند در حال افزایش است. کاربران اندرویدی باید منتظر این بمانند تا کمپانی سازنده گوشی آن ها بروزرسانی لالی پاپ را برای آن ها منتشر کند. اما آب نبات چوبی و کیت کت چه تفاوت هایی با هم دارند؟ در این پست به مقایسه نظیر به نظیر این دو نسخه از اندروید پرداخته ایم.

  • arman nastaeen

iOS8.1.1

۳۰
آبان

iOS8.1.1 حداقل 500 مگابایت از فضای حافظه آی پد را آزاد می کند

 اپل دو روز گذشته iOS8.1.1 را منتشر کرد که به واسطه آن بهبودهای خوبی برای تبلت آی پد 2 و آیفون 4s اتفاق می افتد. اما به نظر می رسد انتشار این بروزرسانی حامل یک خبر خوب برای تمامی کاربران آی پد اپل بوده است. 
  • arman nastaeen

apple watch

۳۰
آبان
 پس از عرضه واچ کیت، حال اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند اپل به بیرون درز پیدا کرده است. یکی از آنها سایز و رزولوشن واقعی صفحه نمایش اپل واچ است. براساس اطلاعات بدست آمده مدل زنانه یا 38 میلیمتری اپل واچ دارای یک صفحه نمایش 1.5 اینچی با رزولوشن 272x340 پیکسل است. مدل دیگر که مردانه محسوب می شود 42 میلیمتری با صفحه نمایش 1.65 اینچ و رزولوشن 312x390 پیکسل عرضه می شود. هر دوی این مدل ها به صفحه نمایش رتینا مجهز خواهند بود و احتمالا در مدل های گرانقیمت از شیشه مقاوم سفایر نیز در آن استفاده خواهد شد. 
  • arman nastaeen

 به بزرگترین رقابت سال 2014 خوش آمدید. اپل برای اولین بار بعد از 7 سال آیفونی به اندازه 5.5 اینچ را روانه بازار کرد، این آیفون رقیبی سر سخت برای گلکسی نوت 4 است. گلکسی نوت 4 قوی ترین گوشی خانواده سامسونگ است که قرار است در این بررسی با آیفون 6 پلاس مبارزه کند. با هم ببنیم برنده این مبارزه چه گوشی ای خواهد بود.

  • arman nastaeen