technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۵۲ مطلب توسط «arman nastaeen» ثبت شده است

سایت زدم!!!!

۲۰
اسفند

بچه‌ها من دیگه روی این وبلاگم کم کار نمیکنم بیشتر روی سایت‌ام کار می‌کنم و تمام مطلب درسی‌ رو هم از قبیل هندسه،رفع اشکال فاوا و ... رو بردم رو سایت پس در سایت منتظر شما هستم.

itechnolog.tk

  • arman nastaeen

IMC

۱۸
اسفند
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۴
  • ۳۵۸ نمایش
  • arman nastaeen
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۷
  • ۳۵۷ نمایش
  • arman nastaeen

 سامسونگ و اپل در سال جاری با معرفی پرچمداران خودشان نشان دادند که به دنبال تغییر هستند. اپل با معرفی یک آیفون بزرگتر از نسل های قبلی و سامسونگ با معرفی یک گلکسی با جنس متفاوت از نسل های قبل هر کدام تغییرات بزرگی را در پرچمداران خود به وجود آوردند.

 

همه چیز را در مورد آیفون 6 می دانیم و مطمئن هستیم که یک گوشی خوش دست و کاربردی است. اما هنوز چیز زیادی به جز مشخصات در مورد گلکسی اس 6 نمی دانیم و به همین خاطر در این مقاله به صورت مختصر و تا آنجایی که می دانیم دو گوشی را به صورت اولیه با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد تا اینکه گلکسی اس 6 به بازارهای جهانی وارد شده و بتوانیم آن را به صورت کامل بررسی و با آیفون 6 مقایسه کنیم.

 

  • arman nastaeen

خوب بالاخره پس از مدتها S6 هم معرفی شد!!!!!

دیروز آخرین کنفرانس سامسونگ هم تمام شد.که میتونید دوباره کنفرانس رو از طریق لینک زیر ببینید.

samsung special event

در ادامه ی مطلب هم یک فیلم  از اس6 براتون گذاشتم.

  • arman nastaeen

samsung galaxy s6

۱۱
اسفند

و بالاخره چیزی که همه ی ما منتظرش بودیم فرا رسید .
شرکت سامسونگ گوشی جدید خود یعنی s6 را دیروز معرفی کرد.
البته امروز هم یک کنفرانس دیگه داره که اصلیش امروزه و شما می توانید از لینک زیر کنفرانس را به صورت زنده ببینید.

samsung special event

  • arman nastaeen

در این پست قصد دارم تکالیفی که برای فردا هست رو بزارم

 که توسط پایتون برنامه نویسی شده است.

هر سوالی داشتید در نظرات لطفا بیان کنید




آخرین آپدیت:همین امروز!!!!!!

دانلود پایتون

  • arman nastaeen


فلش توشیبا

توشیبا که یکی از شرکت‌های قدیمی در عرصه تولید سخت‌افزار و لوازم جانبی لپ‌تاپ و کامپیوتر به‌شمار می‌رود اقدام به ساخت حافظه‌ای کرده که از سیستم رمزگذاری پیچیده‌ای برخوردار است.

توشیبا برای امنیت بالاتر اطلاعات، یک کیبورد فیزیکی شامل اعداد، روی فلش جدید خود قرار داده است. هم‌چنین روی سطح بیرونی این دستگاه 3 عدد چراغ LED تعبیه شده که نشان‌دهنده وضعیت دستگاه است. مکانیزم استفاده از Encrypted USB Flash  Drive به این صورت است که کاربر قبل از استفاده از فلش باید کلمه عبور از پیش تعیین شده را وارد کند. این رمز تنها شامل اعداد از 0 تا 9 خواهد‌بود، البته انتظار می‌رود در نسخه‌های بعدی این محصول و برای امنیت بیشتر، حروف و علائم نیز به این حافظه فلش اضافه شود. کلمه عبور از معماری رمزگذاری AES 256-bit بهره می‌برد. با خارج کردن فلش از دستگاه، سیستم رمزگذاری به‌صورت خودکار، آن را قفل می‌کند.

هم چنین توشیبا روی این حافظه فلش یک شمارشگر قرار داده که در صورت ورود رمز عبور به شکل اشتباه، پس از 10 بار، تمامی اطلاعات به صورت خودکار از داخل فلش پاک خواهند شد. این موضوع به امنیت بیشتر Encrypted USB Flash  Drive در مواقعی که مورد سرقت قرار می‌گیرد منجر خواهد شد.

توشیبا قرار است Encrypted USB Flash Drive  را در مدل‌های 8، 16، 32 و 64 گیگابایتی و با قیمت‌هایی بین 95 تا 200 دلار به بازار عرضه کند.

  • arman nastaeen
انتشار توئیت‌های سامسونگ در مورد دوربین گلکسی S6
 

سامسونگ ویدئوی ۱۷ ثانیه‌ای را در توئیتر منتشر کرده که اشاره به دوربین نسل بعدی پرچمدار این کمپانی، یعنی گلکسی S6 دارد. با توجه به انتشار این ویدئو، می‌توان انتظار داشت سامسونگ با تمرکز بیشتری روی دوربین، گوشی‌هوشمند خود را معرفی کند.

مشاهده فیلم در ادامه ی مطلب

  • arman nastaeen
طرح مفهومی

مدت‌ها است که نرم افزار به پاشنه آشیل محصولات سامسونگ تبدیل شده است. اکنون به نظر می‌رسد همراه با معرفی آخرین پرچم‌دار از سری S، کمپانی کره‌ای قصد دارد ظاهر رابط کاربری خود را نزدیک به اندروید خالص کند و ویژگی‌های سنگینِ تاچ‌ویز را حذف کند.

به گزارش سایت سم‌موبایل، سامسونگ حتی امکان حذف تمام برنامه‌های پیش‌فرض خود را در این گوشی به کاربر خواهد داد. اما ویژگی‌های حذف شده از تاچ‌ویز، همچنان در استور مخصوص سامسونگ قابل دانلود خواهند بود.

بهینه سازی‌هایی که در این نسخه از رابط کاربری تاچ‌ویز برای گلکسی S6 انجام خواهد شد، سرعت عملکرد دستگاه را بسیار سریع‌تر از اندروید روی گلکسی نوت ۴ می‌کند. از دیگر تغییراتی که در رابط کاربری جدید سامسونگ خواهیم دید،  شامل پوسته‌های قابل دانلود بیشتر برای دستگاه، رنگ‌بندی بیشتر برای اپلیکیشن‌های سامسونگ، بزرگ یا کوچک‌ کردن آیکون برنامه‌ها در ابعاد ۴ در ۴، ۴ در ۵ و ۵ در ۵، ظاهر جدید کیبورد و رنگ‌بندی بیشتر آن می‌شود.

به صورت کلی به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد موارد اضافی را حذف کند و با عملکرد‌های ضروری نرم‌افزار بهینه شده روی گلکسی S6 را به کاربر نهایی برساند. با حذف شدن بخش‌های سنگین تاچ‌ویز باید منتظر سرعت بیشتر این رابط در عمل باشیم. مراسم رونمایی این نسل از پرچم‌دار سامسونگ اول مارس برگزار خواهد شد.

  • arman nastaeen