technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مدیریت مصرف سوخت با اپلیکیشن بنزین

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ب.ظ
توضیحات:
 اطلاع از میزان مصرف بنزین همیشه یکی از دغدغه‌های رانندگان است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی مصرف سوخت در خودروها کاهش یافته اما همزمان با گرانتر شدن قیمت سوخت، اطلاع از میزان مصرف دقیق حائز اهمیت است. 
از طرفی نشانگر مصرف سوخت در خودرو ممکن است به هر دلیلی نتواند خیلی دقیق و قابل اطمینان باشد. از این رو دراختیار داشتن یک اپلیکیشن روی تلفن هوشمندمان که بتواند مصرف سوخت خودروی ما را مدیریت کند می‌تواند خیلی مفید واقع شود. گروهی از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی در کشورمان از اپلیکیشن بنزین رونمایی کرده‌اند. 
کافیست در پمپ بنزین بعد از بنزین زدن مقدار بنزین و کیلومتر خودروی خودتان را اضافه کنید و دیگر همیشه از وضعیت مصرف سوخت خودروی خود مطلع باشید. البته فراموش نکنید که استفاده از تلفن همراه در پمپ بنزین خطرناک است و سعی کنید این عملیات را به بعد از خروج از پمپ بنزین موکول کنید. 
 
 
 
 
  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۳/۰۹/۱۲
  • ۲۹۴ نمایش
  • arman nastaeen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">