technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

iOS8.1.1

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

iOS8.1.1 حداقل 500 مگابایت از فضای حافظه آی پد را آزاد می کند

 اپل دو روز گذشته iOS8.1.1 را منتشر کرد که به واسطه آن بهبودهای خوبی برای تبلت آی پد 2 و آیفون 4s اتفاق می افتد. اما به نظر می رسد انتشار این بروزرسانی حامل یک خبر خوب برای تمامی کاربران آی پد اپل بوده است. 

 

 

طبق گزارش های منتشر شده از کاربران اپل، بروزرسانی iOS8.1.1 به طور متوسط 500 مگابایت از فضای حافظه آی پد را آزاد کرده است. بر طبق این گزارش کاربری با آی پد مینی 3 قبل از نصب این بروزرسانی اپل 7.5 گیگابایت فضای آزاد بر روی تبلت خود داشته که این فضا بعد از آپدیت به iOS8.1.1 به 7.9 گیگابایت افزایش پیدا کرده است. کاربر دیگری که این بروزرسانی را بر روی آی پد ایر 2 انجام داده ، فضای آزاد روی دستگاه خود را از 40.9 گیگابایت به 42.8 گیگابایت افزایش داده است. البته گزارش های مشابهی در همین زمینه در دستگاه های آیفون نیز وجود داشته که کاربران خبر از آزاد شدن بخشی از فضای حافظه خود داده اند. 

این کاهش فضا به خصوص برای کسانی که از دستگاه های 16 گیگابایتی استفاده می کنند می تواند ضروری و بسیار مفید باشد. اگر شما هم از آی پد استفاده می کنید بهتر است هر چه سریعتر آن را به iOS8.1.1 ارتقا دهید. آیا شما هم تجربه این چنینی داشته اید؟ 


  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۳/۰۸/۳۰
  • ۵۶۰ نمایش
  • arman nastaeen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">