technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

MANSORY Aston Martin Vantage V8

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ

MANSORY Aston Martin Vantage V8


اتومبیلی است بسیار زیبا , شیک , با اصالت , قدرتمند , سریع و بی نظیر . کمپانی بزرگ آستون مارتین به دقت - زیبایی و قدرت در تمام دنیا مشهور است , اما تمامی این ادعا ها نزد آقای منصوری صفر است . وی دوباره این اتومبیل را ساخته است .

اغلب شنیده می شود که آستون مارتین ( وی 8 ) ونتیج نامیده می شود . ---» کوچک ولی زیبا اما چنین اتومبیلی بسیار فراتر از زیبا می باشد . در تحقیقی که از تعدادی از افراد صاحب نظر در مورد اتومبیل های دوباره سازی شده ( به وسیله ی شرکت های اسپرتر یا تیونینگر ) انجام دادم فهمیدم بر خلاف حقیقت برخی از افراد به همان صورت و باور قدیمی هنوز هم کمپانی اصل را قبول داشته و می گویند اگه این مورد خوب بود خود کمپانی انجام می داد . در صورتی که چنین نیست . زیرا کمپانی به مسائل بسیار زیادی همچون قیمت , بازار فروش , شهرت و سرعت ارائه نیز می اندیشد و ممکن است به دلیل اندیشیدن به چنین مراتبی از بعضی مسائل ناکام گردد . 

اعمالی که بر روی این اتومبیل به بازار ارائه می گردد عبارت است از :

جلو پنجره ی جدید , رینگ و ترمز جدید با مارک و نام منصوری....

بقیه ی مقاله را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید . . .

.....رکاب با آرم , تعویض سیستم موتور و گیربکس , قاب پلاک مارک دار , کف فرش تمام مشکی با نام منصوری , لاستیک های قوی و پهن تر , جلو داشبرت تمام چرم و مخمل , فرمان نصف چرم , نصف مخمل و بسیاری موارد دیگر 

رنگ بسیار زیبای زرد بدنه , رینگ های طوسی متالیک , گیربکس بسیار قدرتمند و دسته دنده زیبا , کف فرش ها , صندلی های چرم و بسیاری موارد دیگر چنان جذبه ای در دل بیننده ایجاد می کند که حتی لحظه ای چشم از این اتومبیل بر نمی دارد . قابل ذکر است که اسپویلر های روی سپر جلو و سپر عقب و کنار اتومبیل گویای قدرت شگفت انگیز این اتومبیل است . می خواهم گویا باشم که ترمز این اتومبیل از نوع سیستم سفارشی ساخت برمبو با دیسک های 406 میلیمتری و گیره های شش و هشت پیستونه وظیفه نگاه داشتن رینگ های 20 اینچی فورج منصوری دیزاین را دارند . 

اگر کمی با دقت باشید حتما تا به حال دریافته اید قطعات کروم و فیبر کربن هم از تخصص های به کارگیری شده ی منصوری دیزاین است . سیستم اگزوز هدرز با سرلوله ی دو تایی در عقب که بر آنها نام بزرگ منصوری حک شده است , گویایی شخصیتی والا برای این اتومبیل است . 

انگار که این اتومبیل در حال غرق شدن است . چرا که نسبت به مدل معمولی به وسیله های کمک های سفت و سخت تر 20 میلیمتر به زمین نزدیک تر است . 

یک خبر بد را نیز هم برای شما به همراه دارم که منصوری به هیچ وجه اتومبیل کامل آستون مارتین با چنین مشخصه هایی را به فروش نمی رساند و به درخواست مشتری هر کدام از مشخصه های بالا را بر روی اتومبیل های معمولی نصب می کند . البته اگر می خواهید آستون مارتینی به تمام معنا داشته داشید , نظر من اینه که یه آستون مارتین صفر رو به منصوری دیزاین تحویل بدین و برگه ی مخصوص سفارش تمام قطعات را نیز امضا کنید .

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۳/۰۸/۳۰
  • ۲۵۰ نمایش
  • arman nastaeen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">