technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

simcity buildit

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ
شهرسازی را در تلفن همراه خود ادامه دهید

شهرسازی را در تلفن همراه خود ادامه دهید

دانلود در ادامه ی مطلب



توضیحات:

بازی محبوب شهر سازی SimCity از کمپانی EA را اکثرا می‌شناسید. بازی پرطرفداری که سال‌هاست روی کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود و علاقه مندان زیادی به آن مشغول هستند. اما جالب است بدانید که این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز عرضه می‌شود. بازی SimCity BuildIt روی اپ استور و گوگل پلی استور برای تلفن‌ها و تبلت‌های مجهز به اندروید و آی او اس عرضه شده و می‌توانید با نصب آن همین امروز شهرسازی را روی گجت همراه خود انجام دهید.

به عنوان یک شهردار مسئولیت پذیر کار خود را آغاز کنید و سعی کنید محبوبیت خود را درمیان شهروندان افزایش دهید. امکانات شهری را برای ساکنین فراهم کنید و اقتصاد شهر را با افزایش کارخانه‌ها بهبود ببخشید. البته فراموش نکنید که نزدیکی کارخانه‌ها به مناطق مسکونی با آزار ساکنین خواهد شد و از محبوبیت شما می‌کاهد.

وجود ده‌ها پارامتر مختلف برای تبدیل شدن به یک شهردار خوب هیجان زیادی به این بازی داده است. پیشنهاد می‌کنیم زمان را از دست ندهید و همین الان این بازی را نصب کنید و مشغول شوید.

ینک دانلود SimCity BuildIt از اپ استور

لینک دانلود SimCity BuildIt از گوگل پلی استور

 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۰
  • ۳۰۶ نمایش
  • arman nastaeen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">