technology

all things about technology

technology

all things about technology

technology

در این وبلاگ قرار است برای شما عزیزان پست هایی در مورد تکنولوژی و ماشین ها و سریال های زیبایی برای شما به نمایش در بیاوریم
ایمیل:itechnologyblog@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

گلکسی آلفا اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 4

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

گلکسی آلفا اولین گوشی مجهز به گوریلا گلس 4

 امروز کمپانی کرنینگ (Corning) اعلام کرد که گوشی گلکسی آلفا اولین گوشی موبایلی است که از گوریلا گلس 4 در صفحه نمایش خود استفاده می کند.

گلکسی آلفا صفحه نمایشی 4.7 اینچی از نوع سوپر آمولد دارد. نسل چهارم گوریلا گلس تنها 0.4 میلیمتر ضخامت دارد که این باعث می شود سامسونگ بتواند ضخامت 6.7 میلیمتری گلکسی آلفا حفظ کند.

 

کرنینگ ادعا کرده که این نسل از گوریلا گلس بیشترین مقاومت را داشته و صفحه نمایش را از آسیب های وارده در برابر افتادن و ضربه حفظ می کند.

 

زمانی که سامسونگ در ماه اوت گلکسی آلفا را معرفی کرد، به این موضوع که از گوریلا گلس 4 در آن استفاده شده اشاره ای نکرد، زیرا در آن زمان کرنینگ آمادگی معرفی گوریلا گلس 4 را نداشت. گمان ها بر این است که گلکسی نوت 4 نیز گوریلا گلس 4 را بر روی خود دارد اما هنوز چیزی توسط کرنینگ تایید نشده است.

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۲
  • ۹۳/۰۹/۲۳
  • ۳۳۵ نمایش
  • arman nastaeen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">